Függesztéses tréning

Ezen az óránkon igazán keményen megdolgoztatjuk nem csak a törzsizmokat, de az alsó és felső végtagok izomzatát is. Függesztéses hevedereink segítségével a teljes test súlyát kell elbírni, ami elsőre nem feltétlenül hangzik kegyetlennek, de ha belegondolsz, hogy csak az alkarodon, akkor mindjárt más a helyzet. Gravitációs tréningként is lehet hallani erről a fajta mozgásról, mivel a felfüggesztés által azzal szemben dolgozunk.

Az óra felépítését tekintve először bemelegítünk, utána megnézzük a gyakorlatokat talajon végezve, esetleg valamilyen eszközzel (szalag, expander, stb), majd pedig „lógunk a szeren”. Levezetésként pedig lenyújtjuk a megdolgoztatott izmokat. Nagyon fontos ezen az órán is, ugyanúgy, mint a többin, hogy gyógytorna alapú mozgásról van szó, tehát az ízületek védelmét itt is mindig szem előtt tartjuk. Amennyiben túl nehéz az eszközzel majdnem 50 percen keresztül dolgoznod, úgy a kezdő szintet válaszd, ha pedig úgy érzed, mehet a terhelés, akkor gyere a haladó órára, de a törölközőt senki ne hagyja otthon, szükség lesz rá!


Foglalkozásvezetők